Saturday, May 4, 2013

We are Sainsrian

Assalammualaikum..
How are u readers? Sebelum mula merapu, dengan suka citanya aku ingin mengucapkan selamat mengundi kepada yang boleh mengundi.Pilih dengan bijak kerana masa depan negara terletak pada diri anda sendiri. Betul ke tidak? ha... tepuk dada, tanya selera sendiri ye... orait, mukadimah PRU ni tadak kena mengena pun dengan tajuk entry aku kali ni, tapi tak kan nak pandang sebelah mata je hari bersejarah ni kan? eheemmm... ok, sebelum saya merapu dengan lebih panjang tentang PRU ni, mohla kita pergi ke tajuk asal ye..

Kami yang dari SM Sains Miri banyak sambung study kat IPG KTAR ni. Jadi November lepas, kami bebudak Sains Miri dari senior sampai junior yang baru masuk berkumpul depan Dewan Sri Samarahan (Dewan kiteorng) untuk... PhOTOSHOOT.. haha... photoshoot lah sangat.. 


Alhamdulillah, cuaca pun bagus masa tu..


Jhowie, rakan photographer and of course kawan sejak sains Miri dulu.. so, dah lebih 10 tahun dah kenal..


Ni pun rakan photographer and rakan dari Sains Miri. Dennis Jamah.


Antara senior dan junior Sains Miri kat IPG KTAR ni.. Maz, Atiq,Dewi, JC and Kak Efa.


Kiri Fadzli aka Palek .Kanan, Tom aka Franklin.. Fadzli memang classmate aku dari form 1 sampai masuk IPGTAR (nama dulu) untuk 1 semester.. lepas aku tukar course, maka kami terpisah..terpisah kelas je pun..


Ok, ni lah kami... Photographer kami time ni lantik Siti dan Fahmi (classmates aku sekarang) Hehe...tak memasal kan... 


Mereka dengan bajet cute... euuwwww..ngeee


Ambik sudut tepi dulu barulah nampak takde muslihat camera..haha.. ngko pikir korang tengah buat magic murni... tsk..tsk..tsk... iyelah, kot2 ornag cakap eyh2, sudut ni dia nampak comel la.. haaa... bolela stiap kali begambar ambik dr sudut tu.. ya dak.. ok, aku meraban..


Orait...ni dari depan... tau tak apa yang best bergambar hari petang. Bukan senja tau.. kang betambah plak sorang warga Sainsri kalau bergambar senja..Ha, time tu sendiri jawab la..Aku suka gambar aku di waktu senja adalah kerana aku jadi putih daripada biasa..mwehehehe...





Tadi bajet cute, sekarang bajet hensem.. bwwuweekk.. 


Bye2 Dennis,Palek, Jhowie and Kak Effa.. huhuhu... rindunyee... 


Terimalah pose kami yang sangat limited edition...bhahahaha...


Gambar ini dan seterusnya menceritakan tentang aku dna mereka berdua. Siapa mereka? Merekalah khadam-khadam beta.. baik, sebelum dilempang oleh mereka saya membetulkan statement itu. Mereka ni lah kawan itew dari form 1 sampai la sekarang tahun 2013. Lagi-lagi Zaid. Dari form 1 sampai sekarang kiteorng jadi classmates taw.  Fuuhhh... KLMJ tol.


Ok, semua masih berada dalam keadaan normal 

Ok, sekarang posing ala-ala porokszz..


Kemudian ketawa puas-puas..

Sekarang ni, palek dah pergi..haip..jangan fikir yang bukan-bukan. Palek dah dipostingkan entah kemana.. Dah lama tak ctc. Aku ngn Zaid plak masih menyambung cerita kami di IPG KTAR Kusayangi...  Tahun ni last year kami sebagai guru pelatih. InshaAllah, tahun depan dah jadi guru... doakan kami semua success ya di mana-mana pun kami berada di bumi Allah ni.. Nanti-nanti itew sambung agiew ye.. (minta lempang ke murni guna bahasa bajet cute..) hehe... ok, Chiow..Assalammualaikum..


Terima kasih sudi baca entry ni .. Tabik hormat dari aku dan mereka untuk anda ^^

0 comments:

Post a Comment