Sunday, August 12, 2012

Idea Oh Idea !

Assalam...lamanya x jenguk blog ni...huhu.....hbs besawang berabuk...tapi, nk buat macamana kalau dah dapat penyakit...MALAS....hehe...tapi, inshaAllah, di bulan Ramadhan yang mulia ini akan saya cuba memperbaikinya...cheewahh..ngehehehe...anyway, 10 minit lagi nak sit in kelas darjah 5. dari tadi dok buat RPH PSK untuk esok, satu idea pun tadak...waaaa..... takpe, minta dipermudahkan diterangkan hati, diberikan ilham untuk hasilkan P&P yang berkualiti..amin....hewhewhew....ok time's up.... chiow..assalammualaikum..

P/S: hehehe...aku lupa nak cakap...JUMAAT NI AKU BALIK RUMAH....Yeaaaa!!!!


Gambar ni diambil dari bilik aku waktu pagi sementara tunggu Cikgu Jauyah @Nana ambil aku pergi sekolah...hihi...^^

2 comments:

Asilah Zainudin said...

cantik sangat2.mcm wallpaper..mcm ppt design pon ada.hehehe

Unknown said...

tQVM kak clah... bru prasan ur cmmnt ^^

Post a Comment