Saturday, August 18, 2012

Flight aku dibatalkan ...

Assalaammualaikum....hihi... ok, kelmaren sepatutnya aku dah sampai kat rumah. Buka puasa kat rumah,sahur sama-sama kat rumah and pagi ni bangun tidur dah kat rumah..Tapi, tu yang SEPATUTNYA.....yang terjadi pulak, kapal terbang aku dari Miri pergi Lawas dibatalkan, aku buka puasa sorang-sorang, sahur sorang-sorang and bangun tidur tadi, kat ParkCity Everly Hotel, MIRI sah-sahlah sorang-sorang juga.....waaaa....tak sampai-sampai rumah lagi...huhu.. Tapi kan, MAS walaupun dia batalkan tiket aku, tapi dia orang bagi aku hotel best, makan best, and pergi dan balik semula ke Miri Airport pun diorang tanggung. Alhamdulillah, tak lah aku merempat malam tadi. Apa-apa pun, dalam jam 1.30 nanti, aku akan bertolak balik Lawas. InshaAllah jam 2.15 petang nanti, aku dah terpacak kat Lawas Airport...hehehe....
ok, sampai sini dulu, aku nak berkemas, kang tak sempat..hihi...Anyway, bawah ni aku sertakan sekali gambar-gambar hotell tempat aku menginap. Kot-kot ada yang nak datang miri and bemalam kat sini. Hotel ni best... sampai sahur tadi pun diorang hantar makanan g bilik. Aku just order guna phone je malam tadi...hewhewhew...Bapa aku cakap kat sini (hotel ni) aku jadi puteri...ngeeee  XP...tapi, berapa belanja semalam kat sini aku tak taw la...sebab untuk aku semuanya MAS yang tanggung...TQVM MAS...^^... That's all. Chiow...Assalammualaikum....

 katil 2 buah besar..tapi yang tido, aku sorang . 


sesaje..bawah tu ada peti sejuk ^^


ParkCity Everly Hotel yang punya....hehe..


Punyalah aku risau macamana nak sembahyang telekung takde,nak iron baju segala...tapi dah buka almari satu ni,legaaa...semua ada..^^


ngehehee...


Ni pemandangan dari balkoni bilik aku


Ni plak makanan sahur pagi tadi

Ni lah menu sahur tadi...cuma tekan butang 1. Jam 4 pagi, makanan dah datang...hihi...^^


P/S: Walau best macamana pun perkhidmatan yang dah diorang bagi, aku tetap nak balik rumah...ASAP....anyway, TQVM  MasWing Malaysia Airlines and ParkCity Everly Hotel... SELAMAT HARI RAYA kepada semua...Esok InshaAllah raya wei...hihihi.... ^^

0 comments:

Post a Comment