Wednesday, August 15, 2012

Gimnastik

Assalam....hmmm...gimnastik? Ye, Gimnastik. Kenapa? Jangan salah sangka.Aku bukan atlit gimnastik. Tapi aku ajar gimnastik...hahahhaa...statement kan!!! Hebat...kelas gitu...tp, aku bukan nak ajar atlet ke,wakil negara ke, wakil negeri ke, wakil daerah ke, waima wakil sekolah sekalipun. Aku cuma nak ajar gimnastik, asas pergerakan untuk Pendidikan Jasmani budak tahun 2 je pown...tu pun main reben je....hehe....Well, esok hari last sekolah sebelum cuti HARI RAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN....hehe...tapi, esok juga la pensyarah aku nak observe. So, berserah sahajalah jawapannya...yang penting aku dah berusaha... Ok, budak-budak cikgu, jangan nak bikin cikgu panas esok ok..".semua bergerak ikut arahan cikgu...1,2,3,4 1,2,3,4 kiri 1,2,3,4,1,2,3,4...." ...hehehe.... Ya Allah, kau permudahkan urusan aku dalam menyampaikan sekelumit daripada ilmu mu yang luas esok...Amin..... ok, that's all....my bed is calling for me...chiow...Assalammualaikum...^^



P/S: Gigih aku berlatih tadi . Bukan rasa macam nak mengajar PJ, tapi rasa macam jadi instructor senamrobik pulak ...hahaha...XD

0 comments:

Post a Comment