Friday, June 21, 2013

4 minggu

Assalammualaikum..
Hihi.. 4 minggu??? yep, dah 4 minggu aku tak hupdate belog aku ni..hahaha... adoi la.. 3 minggu cuti, 3 minggu tu jugakla aku mencutikan diri sendiri dari mencutikan diri sendiri dari blog ni. Termasuklah 1 minggu selepas cuti berakhir. 

Tak update blog and buka my home ada pape masalah ke? Aku ada tetinggal kereta api ke o kapal terbang ke? haaa...kadang-kadang sesetengah orang akan berfikiran macam tu. Yep, banyak sungguh yang aku tertinggal. Salah satunya, Irine dah ada baby girl !!! yea!! 27 Rejab hari tu, Irine selamat melahirkan seorang baby girl yang berambut lebat....yeaayyy.. *tepuk tangan laju2*. Jangan tak taw, aku ni peminat blogger irene tu tawww...hehehe...so, Tahniah Irine and family atas kehadiran orang baru dalam keluarga uolls.. hehe..

Sekarang dah masuk minggu kedua kuliah bermula. Aku dah masuk semester akhir !!!.. yaaaeeeyyy lagi... Alhamdullillah....ni adalah 6 bulan terakhir setelah 5 tahun betungkus lumus anda melalui banyak onak duri dan dugaan..heee...kepada yang mengetahui kisah-kisah aku dari dulu sampai sekarang, sudah tentunya akan  berkata "Habis gak engko kan"... Well, rezeki Allah ada di mana-mana. Cerita kita ditulis olehNya, siapa kita nak berputus asa di tengah jalan dan menidakkan ketentuannya...kaaannn.. So, never ever give up coz Allah always there for you...

Lagi seminggu, internship aku n kawan-kawan semester akhir akan bermula. Internship sebulan, tinggal kat rumah sewa, bulan Ramadhan, 3 projek untuk sekolah, and the list goes on.. Macam busy semacam kan, tapi aku task sabar nak lalui semua tu. Satu bende je yang buat aku sedikit tidak termotivasi.. Seminar AR.. waaaaaaa... nabes laa..lebih nabes dari waktu pembentangan projek inovasi tahun lepas. Sebabnya, bentang atas pentas kot..dengan penonton nya lagi..persamaannya cuma ada panel yang akan menilai and diorang akan menanyakan soalan dengan nada penuh curious..Ok, tu memang hak diorang tapi masalahnya sini adalah aku NERVOUS...huuu... papepun, life must go on..mudah je Murni, engko tanak buat bagus-bagis, tanak bentang, ngko tak grad, ngko tak keje n then, ur stuck ! haaa.... macam tu la aku selalu cakap kat diri sendiri..So, hadapi semuanya dengan iltizam yang tinggi ek..haha engkau iltizam tu... 

Orite, setakat di sini saja luahan hatiku..cheewaahh.. inshaAllah, aku update lagi len kali. Chiow... Assallammualaikum.. 

P/s: Kepada para muslimah yang disayangi yang belum habis qada' puasa lepas, sila2 lah mengqada' ok, kang x memasal mendouble ganti tahun depan, nisfu Syaaban dah dekat, maksudnya kurang dari 20 hari je lagi kita akan berjumpa semula dengan Ramadhan.. InshaAllah ^^


0 comments:

Post a Comment