Tuesday, April 30, 2013

Tora datang lagi ^^

Assalammualaikum..

Hye, sibuk je memanjang...sedar tak sedar dah 6 bulan tak update blog..huhu...oleh sebab itu, terpaksalah aku mengupdate sape2 yang baca blog ni dengan cerita aku sepanjang 6 bulan lepas..ngahahaha... janji aku puas kan... orite tu je untuk entry kali ni... sebab tu tajuk entry pun gteww, nak mengalu-alukan kedatangan aku semula..haha...


Haaa..nak tau apa ceghiter di sebalik gambar ni, tunggulah entry seterusnya..bila tu? paling cepat lepas ni...paling lambat, ntah...6 bulan yang akan datang kot...hahaha... InshaAllah aku akan menggigihkan diri aku menghupdate criter-criter aku sepanjang 6 bulan ni ok..^^ .. chiow..Assalammualaikum...


P/S: Tiap kali nak exam, baru aktif nak update blog.. mweheehehe... ^^

0 comments:

Post a Comment