Saturday, June 25, 2011

Kuliah dah mula...

Assalammualaikum....sedar tak sedar, sekarang dah masuk semester 4 aku kat IPG ni...Dah masuk seminggu kuliah mula, tugasan-tugasan pun dah mula di bagi walaupun tugasan tu bukan di hantar dalam masa terdekat ni, tapi.....huh...sem ni macam banyak guna tenaga tulang empat kerat kami...koootttt...hehehe...Tapi, sem ni macam bessstttt je...papa pun, kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan. Kita perlu berusaha n berikhtiar untuk mencapai apa yang kita rancang,tak lupe juga doa sebagai pertolongan..selebihnya, bertawakallah kepada yang masa Esa....InshaAllah, semuanya berjalan lancar...

Nak kongsi satu gambar kat kali ni. Gambar adik aku Lija time  kat tepi pantai depan Kem Tentera Lok Kawi, Sabah. 

2 comments:

-->ini aku<-- said...

all da best for this semester ^_^

Dunia Alwani said...

Thanx kak lija....huuuuu...sedih mek mikir sem tok jak last kmk ngn takorng....dolok kmk ninggal takorng...p, kak tok beramai ramai takorng ninggal kmk...huuuuuuuuu......

Post a Comment