Tuesday, February 1, 2011

Ala-ala reunion gitu

Isnin lepas, aku keluar ngan kawan-kawan aku, sama maktab, tapi jarang nak borak lama.Name je sama maktab..hehe..Aku bawa sekali Mr. D aku, so, dapat la merakam kenangan reunion kami ni konon...hakhakhak...So,tak nak panjang cerita, layan je gambar-gambar kat bawah ni k..^^

umi dah ready nak makan

Gerbang ni OTW nak g Food Bazaar dalam The Spring...Cantikkan..

Umi , model tak perlu bayar..kehkehkeh..

Ni Paulus, kalau jalan sama die ni, tak kering gusi kita dibuatnye..

Palek perabih twister fries aku....

Palek senyum separuh hati..umi senyum,dari hati..hehe...

Za8, classmate aku dari form 1 sampai sekarang..^^

Ni pun classmate aku dari form1, sekarang bukan classmate lg, tapi masih sama tempat belajo...

Umi plak, classmate aku time sekolah rendah, then pisah time sekolah menengah,habis sekolah menengah, jumpa balik kat maktab..

hehe...jangan salah sangka, kami pergi MBO bukan untuk tengok wayang..duduk je kat luar tu sebenarnya...

0 comments:

Post a Comment